~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Sunday 6 February 2011

s0ry..mmg salah saya ;)

7.46am ~ teetttttttt!!!~ alarm bunyi tp aku xbgun..spatutnyer aku kena kejut dye kul 7am sbb pagi ni dye kena g Sepang atas urusan keje..tp aku tersedar kul 7.46am...dush!!~ dush!!~ arghhhh "s0wy B..aby xdgr bunyi alarm td...aby dah set alarm tp xdgr.." ayat itu je yg terpacul dr mulut aku masa aku kejut dye pagi td...tp dye hanye jawap " xpew..." erkkkk dye marah ke? of c0z la marah..dh lewat..dye kena ada kt bengkel kul 8am tp aku leh plak terlewat kejut dye..erm dye tanpa berkata apa trus siap2 n gerak ke bengkel, aku xtau la kul bpe dye sampai sana c0z dye xder msg or k0l aku gtau dye dh sampai, mybe marah k0wt....aku kt umah ni bermain dgn perasaan "takut n bersalah" kt dye..yelah..sbb aku dye lambat smpai sana...ermmm B..aby minta maaf oke..nxtime aby xkan pekakkan telinga lg kal0 alarm bunyi hehe ~ MAAFkan saye Mr.Ch0co :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...