~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Monday 14 February 2011

L0ve, N0ra xoxo

 
 
" Raul yang berbangsa Itali meninggalkan negara asalnya untuk berkahwin dengan N0ra. Setelah N0ra meninggal dunia, Raul tidak dapat meneruskan hidupnya sehingga dia mendapat beberapa e-mel yang dihantar oleh isterinya untuk membantu Raul memulakan hidup yang baru.."
 
 
Wahh...sgt t0uching tau cite ni!!~
Perasaan sedey tu dtg bile N0ra meninggal dunia hurmm cian Raul..!!
2x aku tgk..2x jugak la aku nages...
Cerita yer menyentuh perasaan aku yg hati batu nih...hukhukhuk..
Abis je tgk cerita tu aku terus msg kt B " Sedey la cite L0ve, n0ra ni...saye nages tau. Kamu jgn tgglkan saye k. L0ve u.."
Betapa berkesan yer cerita ni kt aku hahaha...
So,usha2 kt Astro Citra k..mana tau ada siaran ulangan..hehe
 
 
 
 

4 comments:

  1. kesian kan raul nasib baik ade shila ...

    ReplyDelete
  2. sedey ouh...
    byngkan akk ley nages..huhu
    Astro Citra eka..mybe de ulangan ;)

    ReplyDelete
  3. kat cni payah la kak nk tgk TB..sian ika..huhuhuh
    kalo btul la nk nagis skali la...hehhee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...