~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Friday 18 February 2011

~Makan Ouh Makan~

16 Feb 2011 ~ 11.30pm
Hari mkn sedunia...keje aku mkn, mkn, dan mkn ;))
Malam tu aku kuar g mkn dgn B, B0tax, Yana n kwn si Yana...Ina k0wt nama dye HAHA..lupe la deq nama k0, s0wy2 HEHE...

Kami g ke area PJ xsilap..tp aku xtau ape nama tmpt tu..aku panggil nama kedai tu WILLIAM..yg pasti tmpt tu mengimbas kembali kenangan aku n Wani (kami sgt rapat dulu..wind0o dye !!) dye lah yg 1st bwk aku g mkn sana, pada Wani..kal0 ko terbaca bl0g aku ni...aku nk ko tau aku rindu masa kite bersama dulu!!
Sampai2 je mcm biasa lah..sesi 0rder meng0rder! Diantara yer..R0ti Nan Cheese & Pizza.
Aku n B order Spagetti n Ribena Laici..kami k0ngsi jew..sbb terlalu byk nk mkn s0wg2 HEHE


Ni lah Spagetti yg aku mkn tu...Lazat Ouh!! Tp kal0 nk mkn kt kedai ni..lebih baek berk0ngsi sbb kuantiti makanan yg mereka hidangkan sgt bykkkk!!~ HAHA...berk0ngsi lebih baek..lebih BERKAT, so..mkn lah kami dgn berselera yer...

Lepas mkn dgn puas..kami dgn berat PERUTnyer...bergerak balik KL...destinasi kedua...Steamb0at kt Sogo!! Kajip menunggu di sana HAHA...
Setiba yer kami kt ctu..Kajip dah sampai
B0rak2..lepak2 kt situ sempat jugak la aku mkn lg walaup0n per0t masih kenyang
Ape lg..Steamb0at time lah!!!...tp Xbyk p0n..juz 5 jenis (cucuk) sekadar utk kunyah2 sajew :)
Selesai segala2nyer....kami berlima bergerak la balik..destinasi seterusnyer..hantar Aku n B balik umah..baru lah mereka balik ke umah masing2 ;)
Malam tu mmg kenyang ter0k2 punyer..mcm nk melet0p gak ar per0t ni..tu nama yer Rezeki Per0t HAHA..

" Thanks B0tax bwk kuar kete n teman Aku g mkn HAHA...next time kite kuar agy oke.."

Thanks gak kt B c0z sanggup nk melayan kerenah saye masa mkn td, saye sgt kenyang!! MUAHKsss L0ve u B !!~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...