~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Saturday 7 May 2016

mood is coming


Assalamualaikum semua..

lama x entry, no mood...today baru rasa nak entry huhu..
bila no mood, no idea.. mood is coming, cume still juga x tahu nak entry apa..ermm oke..cite pasal PTPTN lah hahah.. dah 3 bln berturut2 aku dpt bayar PTPTN, Alhamdulillah..ade rezeki ye kan nk membayar even kalo dari dulu aku buat mcm ni for sure dah abis lama dah hutang PTPTN aku, sokay laa pelan2 kayuh membayar at least aku bkn "Kacang Lupakan Kulit" dah yeayyy!!

start dari di blacklist aritu mmg kelam kabut la aku cari jln nak setel, nasib baik ada kwn yg baik hati tlg aku time tu, dah tentu dia org PTPTN kahhhh...dari 5K aku kena byr terus dpt 1K je...jasa mu ku kenang LIQ! TERIMA KASIH! 

sooo..jadikan pengajaran yea kalo dah berhutang pandai2 la bayarrr... sejak dari itu aku keep bayar even RM40 pon aku bedal je janji akaun aku tu bergerak la hahaha.. no reason la dorg nk blacklist aku sbb aku BAYAR tau! aummm! hahaha marah ni... okay lahhh stop kejap cari bahan utk next entry..

BYE BYE GUYS

Love, oLen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...