~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Saturday 2 April 2016

Baby Cactus


Assalamualaikum, Hi! :)

post yg lepas ade entry pasal cactus kan, ingat x? hehe so today nak story sikit ape yg jd kat baby cactus yg aku beli aritu.. 

btw cactus ye oke masih hidup seperti aku beli aritu..tapi xtau la boleh tahan lama or x hayat ye bile aku jaga..almaklum dulu penah bela tp mati..terlebih air mungkin hehe.. bukan sengaja tapi x reti xnak bertanya hehe.. nampak simple je tapi sebenarnya manja cactus ni.. kalau terlebih air mati kurang air pon bole mati..so kite tunggu dan lihat aje lah hayatnya hidup dgn aku sampai bila..harap2 kekal lama la. Kalau x aku akan paksa hubby naik Cameron lagi beli cactus !!!! haha

kat bwh ni gambar baby cactus yg aku beli tu..comel2 belaka kan..saya harap awak semua dpt bertahan lama bersama saya yea, Aminnn :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...