~ oLen ~

~ oLen ~

foLLowers

Monday 28 March 2016

i'm back !!~




Bismillahirrahmanirrahim..

Setelah sekian lama, last update blog 2011..until now baru nk start aktif balik dgn blog..Alhamdullilah..aku sihat sesihat2nya! HAHA.. do u miss me? hekhek..kalo dah bertahun xupdate jgn kau mintak org rindu kau olen HAHA..

oke now serious.. today 28/3/2016 utk sekian lama saje nak bgtau korg yg aku dah KAWIN yeayyyyy! erm ade la dlm 1 tahun lebih gitu, bln 9 ni genap la 2 tahun..see punya lama x update dari zaman single bujang dan seangkatan dgn ye smpai dah kwen haaa bru nk update..berSAWANG, yaa today kite kasi clear sawang2 ni hehe.. kehidupan so far oke, dugaan tu biasa la mane de hidup xde susah memanjang senang je kan..tp aku bersyukur dikurniakan suami yg baik..Alhamdullilah, xde dah royan2 mcm dulu hehe now lebih better, soooo pada yg bujang2 tu sila kwen cepat utk menghilangkan royan2 anda HAHA!

pada yg bertanya tentang ANAK..kami masih berusaha, mungkin masih belum rezeki kami, hanya Allah yg tau bile dan masanya...kami akan berusaha dan terus berdoa semoga keinginan kami ini dimakbulkan, doakan kami yea kwn2! jyeahh!

itu lah sedikit cerita selepas aku sawangkan blog ni hehe..sebenarnye byk gileeee aku nk cite dlm ni tp kite wat step by step la okengg hehe.. mybe next post aku cite plak ape yg berlaku kat aku n family selama 4 tahun tanpa blog ni oke! okelah, selamat malam..Assalamualaikum semua


LOVE, olen..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...